• الشروط والقوانين  |   سياسة الخصوصية  |   مساعدة
  • Dont Vote For Mccain

    الشاب عادل

    قلم ماسي
    التسجيل
    14 مارس 2006
    المشاركات
    42,885
    الإعجابات
    46
    bro i think adel has the capability to be an open minded person
    but he chooses to shut his brain and not accept any new information
    you can say he is afraid of the unknown
    and i dont blame him because most our youth these days are blind to the facts and thats why we are a weak nation because we have millions of stubborn ppl like adel who are walking around denying facts and accepting ideologies that were made by foreign intelligence and offered as religeous fatwas
    like the idea of separating sunnis and shiaa
    and making them fight each other
    but i believe the open minded and religeous youth will bring islam back to its feet someday and by religeous i mean the ppl that understand true islam not like the ignorantly religeous muslims who
    are being used and minipulated in an ugly way
    i have read more than u have read

    but the thing is

    it's up to you which path u wanna take
     

    عــاهد

    مشرف سابق
    التسجيل
    30 سبتمبر 2006
    المشاركات
    14,092
    الإعجابات
    10
    ??spell desperate right first ya 7aboob we ba3deen ta3al teklam

    ملاك مسحت بك الأرض

    يا ممسحة
    لو كان معاك شرف ما كنت تختبي وتخلي البنات يتكلمين

    كان تواجهني رجل برجل

    والرجل عمره ما يسب مره...يا محترم
     

    الشاب عادل

    قلم ماسي
    التسجيل
    14 مارس 2006
    المشاركات
    42,885
    الإعجابات
    46
    لو كان معاك شرف ما كنت تختبي وتخلي البنات يتكلمين

    كان تواجهني رجل برجل

    والرجل عمره ما يسب مره...يا محترم
    صحيح انك قليل الأدب،

    ما قدرت تقول كلمة

    هربت زي الجبان

    وانا قدامك في المنتدى

    عموماً هذا اخر رد عليك عشان انته واحد مش متربي

    والمثل يقول لكــ اللي ما يربوش اهله، يربوه الناس يا ولدي
     

    عــاهد

    مشرف سابق
    التسجيل
    30 سبتمبر 2006
    المشاركات
    14,092
    الإعجابات
    10
    اصلا انا ما اهرب من جبنا مثلك وانت اثبت انك جبان عندما خليت بنات يدافعين عليك
    وهذه الساحه بيني وبينك اثبت رجولتك

    وانك شفت مابش المدافعات حقاتك وتشتي تهرب فهذه عادات الجبنا


    and like warrington said you...can't fight your own battles
     

    عــاهد

    مشرف سابق
    التسجيل
    30 سبتمبر 2006
    المشاركات
    14,092
    الإعجابات
    10
    انا عرف انك تشوف تعقيبي


    واذا كنت متدين كما تدعي

    انت رايح تعرف الايه حق النفاق

    والذي هوه محترم ما يشتم يتفاهم بالعقل
     

    its_me

    عضو
    التسجيل
    17 مارس 2008
    المشاركات
    58
    الإعجابات
    3
    Shabab calm down please
    calm down please
    what happened to you guys
     

    الشاب عادل

    قلم ماسي
    التسجيل
    14 مارس 2006
    المشاركات
    42,885
    الإعجابات
    46
    اصلا انا ما اهرب من جبنا مثلك وانت اثبت انك جبان عندما خليت بنات يدافعين عليك
    وهذه الساحه بيني وبينك اثبت رجولتك

    وانك شفت مابش المدافعات حقاتك وتشتي تهرب فهذه عادات الجبنا


    and like warrington said you...can't fight your own battles
    صحيح انك قليل الأدب،

    ما قدرت تقول كلمة

    هربت زي الجبان

    وانا قدامك في المنتدى

    عموماً هذا اخر رد عليك عشان انته واحد مش متربي

    والمثل يقول لكــ اللي ما يربوش اهله، يربوه الناس يا ولدي
    >>>>>>>>>>>>>>