فيدو كليب ابو بكر سالم

الاخطبوط

عضو نشيط
التسجيل
8 سبتمبر 2001
المشاركات
451
الإعجابات
0
[RAMS]C:\Documents and Settings\user\My Documents\الملفات المتلقاة[/RAMS][MEDIA]C:\Documents and Settings\user\My Documents\الملفات المتلقاة[/MEDIA]هديه من الاخطبوط
 

الصلاحي

مشرف سابق
التسجيل
20 يوليو 2001
المشاركات
16,868
الإعجابات
3
صدقت اي والله

ماطلع شي

ههههههههههههههههههههههههههههه
 

الاخطبوط

عضو نشيط
التسجيل
8 سبتمبر 2001
المشاركات
451
الإعجابات
0
الكاتب : الصلاحي
صدقت اي والله

ماطلع شي

ههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
انا عارف انه ما طلع حاجه لان عندي اصلا ما طلع حاجه ..
يا صلاحي انا في المثل القائل ( ما همني ماكل الذيب الا شمات الرواعي )

وانا على ما اقول شهيد
 

الصلاحي

مشرف سابق
التسجيل
20 يوليو 2001
المشاركات
16,868
الإعجابات
3
حاول عزيزي

منتظر لك
ولا ارسل الكاسيت وريح نفسك
 

الصلاحي

مشرف سابق
التسجيل
20 يوليو 2001
المشاركات
16,868
الإعجابات
3
طلعت طلعت

بس مافي صوت
هههههههههههههههههه
 

الاخطبوط

عضو نشيط
التسجيل
8 سبتمبر 2001
المشاركات
451
الإعجابات
0
هههههههههههههه
والله ان عادني عرفت

وانا على ما اقول شهيد
 

رماد العيون

قلم ماسي
التسجيل
19 نوفمبر 2004
المشاركات
44,563
الإعجابات
11
يالاخطبوط مش بهذه الطريقه
أول نزل الاغنيه في موقع لرفع الملفات
وبعدين اطرح حقها الرابط

مش على طول من الجهاز الى المجلس
وتقبل أحترامي



تحية وسلام ..