عاوز كل الاعضاء يردوا على موضوعاتك ... خُـــش يا بــيه

الكاتب : المنسـي   المشاهدات : 985   الردود : 11    ‏2004-11-30
      مشاركة رقم : 1    ‏2004-11-30
  1. المنسـي

    المنسـي قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2004-03-14
    المشاركات:
    49,862
    الإعجاب :
    4
    يعني عايز تعرف ليه محدش بيعبرك ولا بيرد عليك لما تنزل موضوع ؟؟؟؟؟ .. طيب خليني أفكر وأقولك ليه يا ترى


    آه عرفت يا باشا .. يمكن شكلك وحش أو طريقة الكلام غير مسموح بها سخيفة أو إنت مش روش خالص


    طيب حاول تغير تسريحة شعرك وطريقة الكلام غير مسموح بها وغني وفرفش كدا وروق بالليمون


    خلاص عملت اللي قولتلك عليه .. طيب إنسى كلامي اللي فات عشان مالوش لازمة أبدا :eek:



    وتعالا بقى هنا عشان نتكلم بجد شوية عشان الكلام ليه أصول زي المعّلمة في القهوة تمام


    أمال يعني فاكرين العملية سايبة في الملوخية وكله ماشي في السبانخ والكشري وخلاص


    آه ما تفكرونيش بالمعصوب لحسن كلنا جالنا مغص منها .. حتى إسألوا الفوضوي


    يا جماعة أنا بصراحة شايف إن معظمكم بينزل مواضيع جامدة بجد وتستاهل تتشاف


    بس للأسف الذوقيات بقت مش ماشية على مزاج اللي بيشوف الموضوع فما بيردش


    طيب عايز الكل يرد عليك حط في العنوان اولا" اورجوا التثبيت



    ثانيا اكتب في اول الموضوع اذا قرأت الموضوع كاملا فأسمك سوف


    يدخل السحب الشهري في المجلس ويمكن ترحب عروسه :D


    وبكدا الكل ح يقراء موضوعك للآخر و لو عجبهم فعلا هيردوا عليه


    وإذا ما عجبهمش يبقى العيب في موضوعك يا باشا:D


    يعني مثلا إنت عارف إن الكل مش فاضيين يقرأو المواضيع الطويلة خالص


    تروح متعمد تكتب مواضيع طويلة ومالهاش عامل التشويق واللي مش عارف إيه؟


    لازم الإثارة والتشويق مثلا الرياضيين في المجلس لازم تستهدفهم ... يعني

    قبل ما تكتب الموضوع شجعووا البرازيل أو السعوديه وبجد كله هيبقى تمام


    ولو ما طلعشي كلامي صح إرجع إكتبلي رد هنا وأنا هقولك موضوعك حلو ولا لأ؟


    إتفقنا يا جماعة .. أنا مستني بقى أشوف إيه اللي ناويين تعملوه عشان هنولع كلنا المنتدى


    إيه ده لحضة ثواني .. هو أنا نزلت الموضوع ثاني في سلة المحذوفات برده

    يلا أنا شكلي كدا هشتغل كثير في سلة المحذوفات عشان سقطت السنادي وهعيد السنة


    ما هو هنعمل إيه بقى .. البخت ضايع والحرفة صنايع .. بس أنا مش صايع ويلا ردوا


    آه صح .. محدش فيكم هيرد عشان الموضوع في سلة المحذوفات والردود محذوفة أصلا


    يلا اللي عايز يرد يرد وكله بثوابه وربنا مش هيضيع أجركم وثوابكم وأي خدمة أنا موجود
     
  2.   مشاركة رقم : 2    ‏2004-11-30
  3. أبـو نواس

    أبـو نواس عضو

    التسجيل :
    ‏2004-11-24
    المشاركات:
    103
    الإعجاب :
    0
    انت ما بتجيش ليه مش تبئى تيجي :D
     
  4.   مشاركة رقم : 3    ‏2004-11-30
  5. الحمادي

    الحمادي قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2003-12-24
    المشاركات:
    17,855
    الإعجاب :
    1
    يا منسي

    ماله لسانك اعتوج


    مين خبطك على نفوخك لحد ما عوج لسانك ؟
     
  6.   مشاركة رقم : 4    ‏2004-11-30
  7. المنسـي

    المنسـي قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2004-03-14
    المشاركات:
    49,862
    الإعجاب :
    4


    مرحب يا قرش ....

    منورنا ......


    خش في الدفا تعالى واقفل الباب وراك بسرعه حتى لا يطير لامؤاخذه الدخان ...:D
     
  8.   مشاركة رقم : 5    ‏2004-11-30
  9. مُجَاهِد

    مُجَاهِد قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2003-05-11
    المشاركات:
    14,043
    الإعجاب :
    0
    منقووووووووووووووووووووووووووووووووول
     
  10.   مشاركة رقم : 6    ‏2004-11-30
  11. المنسـي

    المنسـي قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2004-03-14
    المشاركات:
    49,862
    الإعجاب :
    4


    الحشيش هو الحل ....
     
  12.   مشاركة رقم : 7    ‏2004-11-30
  13. المنسـي

    المنسـي قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2004-03-14
    المشاركات:
    49,862
    الإعجاب :
    4

    روح العب بعيد يا مسخره



    هههههههههههههههههههههههه
     
  14.   مشاركة رقم : 8    ‏2004-11-30
  15. ذي يزن

    ذي يزن «« الملك اليماني »» مشرف سابق

    التسجيل :
    ‏2000-09-26
    المشاركات:
    34,433
    الإعجاب :
    55
    يا خبر زي بعضو دا المنسي طلع من حتتنا ولاحنا عارفين
    دا يوم اخر صمهلله ومنجهة
    بس يا منسي شفت الي حصل
    حصل وطحينة
    طحينا من النوم
    نوم من عمري
    عمر الحريري
    حريري دا اميص
    اميص ولا جمعة
    جم على سهوه
    سهوه ولا شاي
    الشاي شيــفينو
    والفينو دا عيش
    عيش حياتي


    لا لا يا باشا دنت ييجي منك من كل لون
    بصراحى دنت طلعت ماكرة معتبرة
    بس خد بال من الكتاكيت
    لان التاكيت زعلانةأوي منك بيقولوا أن وديتها العشة وخد قشر بيضها وهي غفلانه و بتناقر في الارض



    واحلى سلام للجدعان
     
  16.   مشاركة رقم : 9    ‏2004-11-30
  17. YeMeNiA_4_EvEr

    YeMeNiA_4_EvEr قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2004-01-14
    المشاركات:
    43,039
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههههههههههههههه

    ده انتو مسخره

    ههههههه

    اقصد تحفه
     
  18.   مشاركة رقم : 10    ‏2004-11-30
  19. ذي يزن

    ذي يزن «« الملك اليماني »» مشرف سابق

    التسجيل :
    ‏2000-09-26
    المشاركات:
    34,433
    الإعجاب :
    55
    والله يا YeMeNiA_4_EvEr
    يقول المثل
    يا داخل بين البصلة وقشرتها ما ينالك الا فـ ...
    ولا اريد أكمل


    وكلمة مسخرة هذه بتركها لك خليها تتربا في عزك
    وبقبل منك الباقي :)

    وبعدين ترجمي كلامي الاول وافهمي ويش اقصد منه وبجيب لك جائزة

    تحياتي لك
     

مشاركة هذه الصفحة