للجادات . طلب زواج .. رجل اعمال و لاعب كمال اجسام

الكاتب : ألحمادي   المشاهدات : 1,616   الردود : 30    ‏2004-03-29
      مشاركة رقم : 1    ‏2004-03-29
  1. ألحمادي

    ألحمادي عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2004-07-13
    المشاركات:
    2,184
    الإعجاب :
    0
    [color=990033]الموضوع مش مزاح







    الموضوع بجد









    الي عايزه تتزوج












    وحابه انها تتم دينها










    معانا شابين للزواج













    شابين ولااوسم من كذا

















    رجل الاعمال المرموق ( شايف حاله )




    [​IMG]


















    او لاعب كمال الاجسام الشهير ( ابو عضلات )

    [​IMG]











    نستقبل طلباتكم على بريد الكتروني مهلنيش@ راعيلي باجيلك . سامحنا حيرتك:D
    وبالرفاء والبنين[/color]
     
  2.   مشاركة رقم : 2    ‏2004-03-29
  3. YeMeNiA_4_EvEr

    YeMeNiA_4_EvEr قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2004-01-14
    المشاركات:
    43,039
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههههههههه الله يبزك
     
  4.   مشاركة رقم : 3    ‏2004-03-29
  5. ياترى البيبسي

    ياترى البيبسي قلم فضي

    التسجيل :
    ‏2004-03-17
    المشاركات:
    2,832
    الإعجاب :
    0
    والله لو انا وحدة بنت كنت بارميك يالحمادي
    في اقرب زبالة على طريقي
    وانسااااااااااك
    ياترى...................سلااااااااااااااام
     
  6.   مشاركة رقم : 4    ‏2004-03-29
  7. المرخامي

    المرخامي عضو فعّال

    التسجيل :
    ‏2003-07-19
    المشاركات:
    686
    الإعجاب :
    0
    كل البنا ت يختارين رجل الاعمال لانة وسيم ويحب الدلع والراجل شايف نفسة




    بس لو في بنت الان خفيفة دم كان تنز ل عليك يا حمادي عقوبة او ترفع بك شكوى



    الى منضمت حقوق العرسان



    تحياتي
     
  8.   مشاركة رقم : 5    ‏2004-03-29
  9. ألحمادي

    ألحمادي عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2004-07-13
    المشاركات:
    2,184
    الإعجاب :
    0

    ليش هذه الدعوه:eek:
    مصدومه صح;)
    اكيد دخلتي وانتي عينك على رجل الاعمال:D
    يالله الله يفتح عليك فيه:)
    لا تنسي ترسلي الطلب على الايميل الي فوق:p
     
  10.   مشاركة رقم : 6    ‏2004-03-29
  11. ألحمادي

    ألحمادي عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2004-07-13
    المشاركات:
    2,184
    الإعجاب :
    0
    يا جماعه حرام عليكم .لاعب كمال الاجسام كمان حلو
    بالله شوف شوف على ابتسامته مش كلها براءه وجمال
    يوووووووووووووه . جعلي مكسر على ابتسامه معه
     
  12.   مشاركة رقم : 7    ‏2004-03-29
  13. لابيرنث

    لابيرنث مشرف سابق

    التسجيل :
    ‏2002-05-11
    المشاركات:
    7,267
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    حلوة حلوة حلوة

    تسلم لنا روحك المرحة يا حمادي

    بس كله كوم وشارون كوم
    خاصة العضلات المفتولة والي تتناكع

    اما بخصوص رجل الاعمال فيذكرني بالمثل
    قال يا واخذ القرد على ماله يروح المال ويبقى القرد على حاله :)

    الحمد لله بنات المجلس عاقلات وما فيش واحدة مهفوفة ترضى بهم
    ( رغم انني متأكد ان في هناك وحدة على طول بتعمل معاه علاقه ... عرفتوا من هي ؟؟


    بقول لكم من هي


    هي الغالية

    عنبو

    ولا تسألوني من هي عنبو

    لأنها معلم حضاري من معالم بلادنا

    ودمتم
     
  14.   مشاركة رقم : 8    ‏2004-03-29
  15. ألحمادي

    ألحمادي عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2004-07-13
    المشاركات:
    2,184
    الإعجاب :
    0
    تسلم يا الغالي
    شرف كبير لي انه شخص مثل شخصكم الكريم . يمر على موضوعي .
    وكمان ينور الموضوع بحروف من خط يده الذهبيه
    مشكور جدا


    انت قلت انه في واحده مهفوفه ممكن ترضى برجل الاعمال هي عنبو
    لكن يا ترى رجل الاعمال هذا بيقبل فيها:D
     
  16.   مشاركة رقم : 9    ‏2004-03-29
  17. YeMeNiA_4_EvEr

    YeMeNiA_4_EvEr قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2004-01-14
    المشاركات:
    43,039
    الإعجاب :
    0
    الله يشلك

    ده قبل مايتزوج لازم يروح اي ورشه بطريقه علشان يصلح بعض العطل...!

    بس السؤال اي ورشه بتقدرله....?
     
  18.   مشاركة رقم : 10    ‏2004-03-29
  19. فاقد الامل

    فاقد الامل عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2004-03-14
    المشاركات:
    1,862
    الإعجاب :
    0
    هههههههههه
    ههههههههه
    هههههههه
    ههههههه
    هههههه
    ههههه
    هههه
    ههه
    هه
    ه
    هه
    ههه
    هههه
    ههههه
    هههههه
    ههههههه
    هههههههه
    ههههههههه
    هههههههههه

    الله يقلع ابليسك ياحمادي ... وش هذولا العرسان...

    بس تعرف؟ صاحب كمال الاجسام لما شفته ذكرني بالعماره العشره دور اللي بنوها في اخر الشارع عندنا... بس هو مبين انه مسلح لبناء هبش ميه وهبشين دور...

    ههههههههههههههههاااااااااااااااااااااااايييييييييييييييييييي

    تحياتي لك

    فاقد الامل
     

مشاركة هذه الصفحة