دعوة للتضامن مع ابو عبود

الكاتب : أبو عبود   المشاهدات : 698   الردود : 13    ‏2007-12-11
حالة الموضوع:
مغلق
      مشاركة رقم : 1    ‏2007-12-11
  1. أبو عبود

    أبو عبود قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-03-16
    المشاركات:
    23,633
    الإعجاب :
    0
    اولا كل عام وانتم بخير

    ثانيا ابو عبود شحب صوته ولا مجيب

    قولوا ليش

    اولا انا سعيد لان الادارة نشيطة جدا والدليل اللي بيحصل اليومين دول

    والباندات الكثيرة وهذا دليل على شغل جامد

    ثانيا ليش بيحذفوا مواضيع التضامن هو حرام المواضيع هذه يعني اللي بيحذف يكتب السبب وبعيدن يقفل الموضوع من اجل نشوف سبب القفل وبعدين يحذف

    ثالثا وهو مهم ايضا اي واحد معه مفاتيح للكاسبر سكاي يلحقني

    رابعا وهذا اهم شئ في الموضوع كلة
    ما دامت الادارة نشيطه الى هذا الحد ليش ما يكملوا المسابقه الكبرى واحنا متنازلين عن الجائزة
     
  2.   مشاركة رقم : 2    ‏2007-12-11
  3. ورده حمراء

    ورده حمراء عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2007-07-25
    المشاركات:
    1,390
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    الشجن قتل الشيبه :D
     
  4.   مشاركة رقم : 3    ‏2007-12-11
  5. جبل نقم

    جبل نقم عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2006-10-31
    المشاركات:
    1,474
    الإعجاب :
    0
    لقد أسمعت لو ناديت حيـا ولكن لا حياة لمن تنادِ

    ولو ناراً نفخت بها أضاءت ولكنك تنفخ في رمـادِ
     
  6.   مشاركة رقم : 4    ‏2007-12-11
  7. أبو مقصو

    أبو مقصو قلم فضي

    التسجيل :
    ‏2007-03-10
    المشاركات:
    4,121
    الإعجاب :
    0
    للحذف ..!!!!!

    :(

    الإدارة زعلانين شوية ماناش داري ليش .. أكيد في حاجة ماناش داري بها وأنا وانا ما أنتقدش الإدارة

    بس أنصح بالتوقف عن التضامن أو إثارة هذا الموضوع لما يهدء الجو

    وإذا لقيت الرخصة حق كاسبرسكي 7 أنا محتاج له كمان

    أما بالنسبة ل6 .. المفاتيح معي

    وزي ما قال المثل المصري :
    سرقوا الصندوق يا محمد .. لكن مفاتحو معايا :D
     
  8.   مشاركة رقم : 5    ‏2007-12-11
  9. أبو عبود

    أبو عبود قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-03-16
    المشاركات:
    23,633
    الإعجاب :
    0
    من هو الشيبة يا يا عمة وردة:D:D

    لو سمحتي تضامني :M1:
     
  10.   مشاركة رقم : 6    ‏2007-12-11
  11. ورده حمراء

    ورده حمراء عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2007-07-25
    المشاركات:
    1,390
    الإعجاب :
    0
    تضاااااااااااااااااااااااااااااااامن مع ابوعبووووووووووووووووووووودي :D
     
  12.   مشاركة رقم : 7    ‏2007-12-11
  13. أبو عبود

    أبو عبود قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-03-16
    المشاركات:
    23,633
    الإعجاب :
    0
    مش الى هذا الحد يا جبل

    كل واحد وقع له باند اكيد يستحقه بس احساسي ان فيه خطأ

    والاعتراف بالخطأ عمره ما كان عيب ابدا ابدا ابدا
     
  14.   مشاركة رقم : 8    ‏2007-12-11
  15. أبو عبود

    أبو عبود قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-03-16
    المشاركات:
    23,633
    الإعجاب :
    0


    شوف يا مقص احنا قلنا تضامن ما قلنا حذف

    وبعدين ايش من جو اللي يهدأ

    اذا فيه زوابع وخريف وامطار في الاقسام الاخرى فان قسم التعارف والتسلية مليء بالازهار ودايما عندنا ربيع

    واذا الادارة زعلانين ايش ذنبا

    تحيتي للادارة
     
  16.   مشاركة رقم : 9    ‏2007-12-11
  17. أبو مقصو

    أبو مقصو قلم فضي

    التسجيل :
    ‏2007-03-10
    المشاركات:
    4,121
    الإعجاب :
    0
    أنا قصدي إن الموضوع عينحذف زي بقية المواضيع مش قصدي أنبه الإداره يحذفوه :eek:

    على العموم كيف بالنسبة للكاسبرسكي

    وعلى فكرة إسمه كاسبرسكي مش كاسبرسكاااي .. لأن الإسم روسي :rolleyes:
     
  18.   مشاركة رقم : 10    ‏2007-12-11
  19. أبو عبود

    أبو عبود قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-03-16
    المشاركات:
    23,633
    الإعجاب :
    0
    نشتي مفاتيح له تعبني قد عملت حذف للمفاتيح اللي فيه
    وجربنا مفاتيح كثير ولا نفع

    اسمه ركب في دماغي كاسبر سكاي انا باعمل للاسم ديليت واركب الاسم الجديد حقك كاسبر سكي
    وبعدين نفعل ريستارت ما تقلق با نتعلم حتى ولو مشينا على العصا

    تحيتي وتقديري
     
حالة الموضوع:
مغلق

مشاركة هذه الصفحة