لمن تكون الشغله..مش شغلتك!!!!!

الكاتب : هايد اند سيك   المشاهدات : 1,036   الردود : 28    ‏2007-12-03
      مشاركة رقم : 1    ‏2007-12-03
  1. هايد اند سيك

    هايد اند سيك قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-09-15
    المشاركات:
    24,766
    الإعجاب :
    0
    السلام عليكم


    طبعا هذي مش بعساسه....:eek:

    موضوع فيه فايده....:D

    هذا كاريكاتير...يبين لك لمن تكون الشغله مش شغلتك:D

    لمن يطلب منك شخص..ان تقوم بعمل ما..وانت مالكش قدره عليه..

    او ما تشتيش تعمله...بكل بساطه اعتذر عن القيام به..

    ومافيهاش حاجه..لانه الشغله ذي مش شغلتك


    خلونا مع الكاريكاتير...



    انا اللي كتبت كلمات الكاريكاتير:D






    [​IMG]



    (الدمه)>>>>البسه>>>>القطه:D




    انما الاعمال بالنيات



    [​IMG]
     
  2.   مشاركة رقم : 2    ‏2007-12-03
  3. القيصر

    القيصر مشرف سابق

    التسجيل :
    ‏2004-11-25
    المشاركات:
    29,170
    الإعجاب :
    0
    هههههههه رهيب التعليق

    يطبق المثل القائل


    دع الخبز للخباز وإن اكل نصفه
     
  4.   مشاركة رقم : 3    ‏2007-12-03
  5. عدنية_وافتخر

    عدنية_وافتخر قلم ذهبي

    التسجيل :
    ‏2007-10-05
    المشاركات:
    9,912
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههه

    الشخص المناسب في المكان المناسب




    :D:D:D:D:D
     
  6.   مشاركة رقم : 4    ‏2007-12-03
  7. ال- الثور

    ال- الثور عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2007-01-22
    المشاركات:
    1,217
    الإعجاب :
    0
    لالا لاتؤجل عمل اليوم الى الغد
    هههههههههههههههههههههه
    :D :D :D :D
     
  8.   مشاركة رقم : 5    ‏2007-12-03
  9. أبو عبود

    أبو عبود قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-03-16
    المشاركات:
    23,633
    الإعجاب :
    0
    جميل جدا يا هايد
     
  10.   مشاركة رقم : 6    ‏2007-12-03
  11. هايد اند سيك

    هايد اند سيك قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-09-15
    المشاركات:
    24,766
    الإعجاب :
    0


    حيا الله مشرفنا الاصيل...القيصر

    اسعد الله ايامك..

    اوبه تسيب الاشراف:D....محتاجين لك والله
     
  12.   مشاركة رقم : 7    ‏2007-12-03
  13. هايد اند سيك

    هايد اند سيك قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-09-15
    المشاركات:
    24,766
    الإعجاب :
    0
    يا ريت...
     
  14.   مشاركة رقم : 8    ‏2007-12-03
  15. هايد اند سيك

    هايد اند سيك قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-09-15
    المشاركات:
    24,766
    الإعجاب :
    0


    اذا كان افتهم لك انه نسى يعمل اللي قالت له..لا لا

    هوه عمل العكس...

    قرش الدمه..وخرج البطاط برع:eek:
     
  16.   مشاركة رقم : 9    ‏2007-12-03
  17. tHe PrInCe

    tHe PrInCe قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-09-22
    المشاركات:
    49,324
    الإعجاب :
    0
    تمام يعني اقل لأبي ماشي


    يدي لي كف يفقدني الذاكره
     
  18.   مشاركة رقم : 10    ‏2007-12-03
  19. سماالعزاني

    سماالعزاني قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2007-09-05
    المشاركات:
    11,272
    الإعجاب :
    0
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
     

مشاركة هذه الصفحة