مقابلات رمضانية ................. (12) إبن كريتر

الكاتب : cashcoosh   المشاهدات : 1,313   الردود : 25    ‏2006-10-18
      مشاركة رقم : 1    ‏2006-10-18
  1. cashcoosh

    cashcoosh عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2006-08-02
    المشاركات:
    2,206
    الإعجاب :
    0
    هيا السلام عليكووووووووووووووووووووووووووووووم
    كيف حالكووووووووووووووووووووووووووووووووووم
    مو تعملوووووووووووووووووووووووووووووووووووا

    هيا ذاهو اليوم معانا ضيف جديد من عدن اليوم
    الأخ/ ابن كريتر يتفضل إلى المنصة ليسحب رقم
    يتقدم الأخ ابن كريتر ليسحب رقم
    سحب الأخ ابن كريتر الرقم 19
    يله يا ابن كريتر اتفضل للمقابلة

    فااااااااااااااااااااااااااااااصل إعلاني

    مشاكس
    يبع كشري مع البسابس
    بس الله يعينه على البلدية
    كل يوم مكارده


    Ales
    سم عكابر وعرادن
    انت اطرح قليل بالبيت وجرب
    مشتحصل حتى جن داخل البيت


    صناجة العرب
    سماعات للصنج ونظارات اللعمي
    اللي يشتي يفتح يروح عنده
    كماهو سيد

    انتهى الفااااااااااااااااااااااااااصل


    يتقدم الفنان محمد هنيدي لمقابلة الأخ/ ابن كريتر
    [​IMG]

    ابن كريتر: او او جبتولي دا الاصلع دلحين بايمرعلي شعري
    هنيدي: صباح الفل ياباشا مالك نازل علينا جامد بالراحه ياكبتن.
    ابن كريتر: مالك كدا با تتبسق با يطير باقيت شعرك اهدأ
    هنيدي: مفيش مشكله ياكبتن ممكن تعرفنا على اسمك.
    ابن كريتر: اسمي ميزووووووو ويدلعوني مازن او او انداهو اسمي
    هنيدي: طيب ايه حكاية معرف الغضنفر اللي طار عليك في المجلس اليمني.
    ابن كريتر: والله ياخي هبيت حقي الباسورد بالدردشة لواحد علشان يدخل باسمي في واحد الله يسامحو بس سوى لياتي مقلب خرجه من راسي
    هنيدي: كيف المقلب يعني
    ابن كريتر: ياخي واحد اخد حقي الباسوورد وسوى صورة قليلة حيا بس لو اعرفه بارويله شغله باخربشله وجهه با خلي وجهه شوارع عدن بعد الفجر.
    هنيدي: المسامح كريم يا كبتن، طيب وايه حكاية الصورة اللي كل شويه آعد تعاند فيها الشباب في المجلس.
    ابن كريتر: ياخي هدن حسدين ماقد شافوا واحد مليح يمشي جنبهم يمرعنه.
    هنيدي: طيب سمعنا انك كنت فاشل بالاعدادية في عدن عملت ايه بعد مافشلت يافاشل
    ابن كريتر: فاشل بعينك ياخي هدونا باليمن يعقدونحنا والدراسة مال امه داعي باليمن انا كنت ادرس باليمن رسبت يجي عشرتعشر مره بالاعدادية بعدين سافرنا انا وابي وامي رحنا سويسرا ايوه سويسرا كما تقول النمسا سويسرا وهناك صرت اجي من الأوائل ويكرمونا كل سنة.
    هنيدي: افهم من كلامك انك دلوقتي بسويسرا عايش.
    ابن كريتر: ايوه ها ايش تحسب انتا انا مش بسيط ابي عنده بنك بسويسرا.
    هنيدي: كمان باباك عنده بنك ماشاء الله
    ابن كريتر: صلي على النبي با تقرح البنك انتا وعينك دي تقول قلص شاهي من عند صمخ التواهي. هيا وكيف باتجلس سكته والا اقوم اروحلي.
    هنيدي: بالراحه ياكبتن بالراحه علينا دحنا غلابه يعني، طيب وايه حكاية الباند اللي حصلته من كام يوم.
    ابن كريتر: انا دخلت انا وتلاتة من الشباب بمناجمة كدا وبعدين ما دريت الا على راسي باند وكان بايوقع شغل حامي بس بعدين فكونه ورجعونا للمجلس بيني وبينك قد كنت طافح وكنت باولعها حريقه.
    هنيدي: حريئة يعني ازاي حتعمل ايه يعني حتولع الموقع.
    ابن كريتر: اقولك جزع السؤال هدا قبل ما اقوم اجدمك بين عيونك.
    هنيدي: حاضر يا استاز ميزووووو، طيب وانت بتدرس ايه في سويسرا
    ابن كريتر: او او ما قلتكش انا فلتة وادرس هندسة قدنا بسنا تانية.
    هنيدي: مش تئيله شويه انه من سائط اعدادية في اليمن إلى مهندس في سويسرا حاسس بطني بيعورني منها دي مش سهلة الحكاية.

    فاااااااااااااااااااااااااااااااااااااصل إعلاني

    المعنسة
    خاطبة خاطبة تشتو خاطبة
    هيا ذاهي المعنسة

    يمانية
    هذي اخت يماني
    حليب وزيت وعصير ......... الخ
    اطلب دايما الاصلية اطلب ديما يمانية

    الجوكر
    منائيش بالزعتر
    وبعض احينا دجرة وعتر
    يله مشي حالك

    انتهى الفااااااااااااااااااااااااااااصل




    ابن كريتر: صدق والا عنك لا صدقت او او قمتلي باتتفلسف دحين احنا العدانية مشهورين بتقافتنا وحضارتنا هيا وكيف يا حج هنيدي، با تشقي زي الناس والا اقوم اجزعلي.
    هنيدي: حاضر حاضر طيب وايه حكاية المواضيع اللي كل يوم بتنزل عشرين موضوع خبط لزء كدا من غير احم ولا دستور واللي يشوف مواضيعك يئول مطوع واللي يشوف صورتك مش حئول بيئول ايه.
    ابن كريتر: مالك مالك مالك يامواضيع ايش من جيبك والا موكلنك على الموقع ايش دا الكلام اللي تقوله ياخي انا بكيفي احط موضوع والا عشره ايش دخلك انتا بالموضوع وايش دخلك بصورتي ومطوع والا مش مطوع جاي تحاسبني انت آخر زمن.
    صحيح المثل اللي يقول

    لا تصاحب الاصلع ولا تسمعله نصيحة
    ربك لو راضي عنه كان خلى راسه صحيحه

    وفي هذه اللحظه طفح كيل هنيدي وعصب وقال
    [​IMG]
    هنيدي: مهو مش معئول كل حاجه نجاريك فيها مش علشان انتا في سويسرا وابوك عنده هناك بئالة والا حانوت تجي تدوس علينا لا ياعم اصحى لنفسك دحنا جدعان اوي وعلى فكرة مش مكمل المئابلة معاك واعلى ما فخيلك اركبو سلام ياسطه وابئى سلملي على سويسرا من همام في امستردام

    ارجو ما تزعل مني يا ابن كريتر كما انا امزح
    وارجو ما اكون طولت عليكم
    تحياااااااااااااااااااااااااااااااااتي
    اخووووووووووووووكم
    كشكووووووووووووووووووش
     
  2.   مشاركة رقم : 2    ‏2006-10-18
  3. المدبر

    المدبر عضو نشيط

    التسجيل :
    ‏2003-06-26
    المشاركات:
    271
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههههههههههههههههه


    اليوم المقابله مع ابو الجل


    الله


    جاري القراءة ...
     
  4.   مشاركة رقم : 3    ‏2006-10-18
  5. ALES

    ALES قلم فضي

    التسجيل :
    ‏2006-09-12
    المشاركات:
    2,890
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههه
    :d :d :d
    تعجبني إختياراتك
    ويعحبني أسلوبك
    ويعجبني اتقانك للهجات
    وكمان روحك المرحة

    ما تحتاج كلام
    أبدعت بس لو سمحت
    لو سمحت
    جاوب على لغزك الجعثة:d
     
  6.   مشاركة رقم : 4    ‏2006-10-18
  7. الرهينه

    الرهينه قلم ذهبي

    التسجيل :
    ‏2004-12-30
    المشاركات:
    8,294
    الإعجاب :
    9
    اشتي اسأله سؤال


    ليش ياليد دائما تتصور وانت عرطوط ؟؟!


    ومالسبب في مايقال عنك انك رفضت الذهاب الى الحديده اكثر من مره ؟؟؟


    كيف يامدبر .... اسئله في الصميم
     
  8.   مشاركة رقم : 5    ‏2006-10-18
  9. كليوباترا

    كليوباترا عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2006-08-14
    المشاركات:
    1,412
    الإعجاب :
    0
    ههههههههههههههههههههه

    الله يسعدك :D

    بس عندي سؤال سغنطوووووووووووط


    الجدمة بين العيون كيف تكون؟:D :confused:

    الله يعطيك العافية:)
     
  10.   مشاركة رقم : 6    ‏2006-10-18
  11. شموخ أنثى

    شموخ أنثى عضو متميّز

    التسجيل :
    ‏2006-05-23
    المشاركات:
    1,452
    الإعجاب :
    0
    رهيب يا كشكوش واسلوبك رووووووووووووووووووعة .

    وحلي هنيدي يسأله ليش مطول شعره ا حنا مسلمين وعرب، ويمنييييين كمان ما عندنا شباب يطولوا شعورهم.



























    لا تزعل يا ابن كريتر تراني أمزح اعرف انك مطوله عشان الدفى.
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
     
  12.   مشاركة رقم : 7    ‏2006-10-18
  13. الأميرالغامض

    الأميرالغامض عضو نشيط

    التسجيل :
    ‏2006-09-24
    المشاركات:
    319
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههههههههههههههههها
    هههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههه

    مبدع ياكشكوش، بس لا تتثقل على ضيوفك في الأسئلة

    منتظر ضيفك القادم

    ودمتم سالمين،،،
     
  14.   مشاركة رقم : 8    ‏2006-10-18
  15. يمانية

    يمانية قلم ذهبي

    التسجيل :
    ‏2003-12-12
    المشاركات:
    9,477
    الإعجاب :
    0
    بصراحة بصراحة بصراحة
    روووووووووعة وتسلم على المواضيع المسلية اللي صدق تستاهل التثبيت
    اسعدتنا بها الله يفرحك دوماً وابداً
    وياريت بالمرة تجيب لي معاك توقيع هنيدي،،، اصلي بحب تمثيله أوي!
     
  16.   مشاركة رقم : 9    ‏2006-10-18
  17. ابن كريتر

    ابن كريتر قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2006-09-10
    المشاركات:
    46,455
    الإعجاب :
    0
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههه

    لوووووووووووووووووووووووووووووول

    يااخي عليك اسلووب رووووووعة

    قمة بالبداع والله :D :D

    وربي ابـــــــــداع ياكشكوش :D

    احسن شي انك عملته مع هنيدي لانه
    هنيدي انا وياته درسنا سواء بمدرسة
    فوفو الوحش قدام زغاطيط القطيـع :D :D

    تسلم حبيبي وموضوع بصراحة غاية
    بالرووعة ويستاهل التثبيت :D

    وشكرآ للستضافه الاكثر من رائعه حبيبي كشكوش والله :D :D

    تحياتي

    ابن كريتـر :D
     
  18.   مشاركة رقم : 10    ‏2006-10-18
  19. ابن كريتر

    ابن كريتر قلم ماسي

    التسجيل :
    ‏2006-09-10
    المشاركات:
    46,455
    الإعجاب :
    0

    ال اسئلة بالصميم ال

    بيني وبينك اصحاب الحديدة كلهم اصحاب
    زبيد لكتنا
    هيا كافله تجزع مين هنا نحنا نتاابر معه
    نص الحديدة فتيني وكرادم وابزاز :p :p
    ههههههههههههههههههههههههه
    خخخخخخخخخخخخخخخخ


    وبعدين ايش تشتينا اروح اعمل هناك اقشر بطاط
    ولا اروح اتفرج على الحمير اللي مملين الشوارع

    الناس تتصبح على صوت الديوك الا الحديدة لا
    تتصبح على نهيق الحمير والسياكل الموتر :p :p

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههه ;) ;)
     

مشاركة هذه الصفحة